Dorstige wandeldag
Elf uur is best laat als het zo warm is, maar met af en toe een hoogtepunt met wat extra wind, hebben we toch fijn ruim 8km gewandeld. Evert was er met water en appels, daar had iedereen wel trek in. Mijn fototoestel maakte een foto en deze ziet er …
