Gang van zaken
Vandaag had ik een (telefonisch) intervieuw met de krant over het hele gebeuren met het filmpje. Ze hadden gevraagd of ik a.s. zaterdag in het Spectrum gedeelte wilde en na wat getwijfel heb ik het toch maar gedaan, gewoon om te kunnen vertellen hoe het zo kwam en waarom ik zo deed. En nu maar afwachten hoe dat weer uitpakt.
Komende zaterdag beginnen de jaarlijkse StraÔ feesten weer met als eerste Renesse. Ik las afgelopen week al ergens dat het afgelast zou zijn maar de feestelijkheden gaan gewoon door, alleen zonder paarden ... dat is toch wel jammer natuurlijk, want daar draait het tenslotte allemaal om.
Scharendijke is 10 maart weer aan de beurt, dus komt allen!
Vanmiddag ook eens gebeld hoe het met mijn fototoestel was. Het was opgestuurd, maar 'het is geen garantie meer hoor mevrouw, drie maanden is de regel na reparatie en die zijn ruimschoots om natuurlijk en de extra verzekering is ook verlopen..' Nu vraag ik me af, ik heb een extra verzekering genomen op 7 mei 2010 bij aankoop van een nieuw toestel, dat is nog geen twee jaar geleden....
Eén en ander drong nog niet goed tot me door tijdens ons telefoongesprek en ik vroeg hoe lang het ging duren allemaal. "Nu ja, we hebben prijsopvraag gedaan bij de fabriek, dat kan nog wel een week of twee duren mevrouw". Ik stelde voor dan maar eens te bellen, daar hoeven ze toch niet zo lang over na te denken, een prijsje van iets dat toch wel vaker voor zal komen.
Maar eigenlijk ben ik niet van plan ook maar iets te gaan betalen, dit is toch te gek voor woorden!
Waarvoor heb ik nu helemaal een extra verzekering genomen!!!
Dat ik toch minstens wel twee jaar foto's zonder vlekken zou kunnen maken.
dertien reacties
Je lijkt wel gek om nog iets tebetalen,en dan ook nog eens een exstra verzekering hier voor afgesloten, die nog niet eens verlopen is.Zoek dat maar eens mooi uit voordat je je knip weer opentrekt.
Ik zou ze daar maar eens vertellen dat je nogal goede contacten hebt met de media tegenwoordig Wat een klojo’s! Ze moeten met de wettelijke garantietermijn van twee jaar gewoon als de bliksem zorgen dat jij een werkende camera hebt.
@aargh: dat mailtje heb ik vanavond al verstuurd,met een link naar dit bericht, dus ga maar los hoor.
Ai, vervelend. Zo te zien zijn ze daar niet klantgericht bezig. Daar breng je de volgende keer je goede geld niet weer naar toe natuurlijk.
Dit is te gek voor woorden. Ik wou dat ze al die reclamegelden eens gebruikten voor een betere service en wat nadenken zo hier en daar. Dán krijg je de beste reclame die er bestaat: die van mond tot mond.
Heb je alleen vlekken in je foto’s? Dat betekent toch gewoon en alleen een vuile censor? Dat hoeft toch niet gerepareerd te worden want er is niks kapot, alleen vuil. Toch?
Van de zotte is dat. Je mag toch wel aannemen dat je een paar jaar leuke foto’s kan nemen met een nieuw toestel.